مجله های دکوراسیون و طراحی داخلی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

در این مجله ها طراحی های داخلی از جمله آشپزخانه، حمام، کفپوش، مبلمان اداری، روشنایی، تجهیزات و طراحی های تجاری مورد بررسی قرار گرفته شده است. به طور کلی این مجموعه شامل برترین مجله های منتشر شده در زمینه دکوراسیون اداری می باشد.

طراحی داخلی (Interior Design) که به عنوان یک حرفه، یک هنر و یک صنعت در دنیا شناخته شده، بهینه ­سازی فضاهای داخلی ساختمان ها به منظور انجام فعالیت های روزمره یعنی زندگی و کار است.

یخش اعظم عمر ما در فضاهای داخلی بناها سپری می شود. این فضاها محیطی را ایجاد می کنند که پاسخ گوی نیازهای اساسی ما نظیر نیاز به سر پناه و بسیاری از فعالیت های ما در آن صورت می گیرد. همچنین آنچه به یک بنا روح می بخشد، فضای داخلی آن است. بنابر این می توان گفت کیفیت فضای داخلی از یک طرف تأثیر مستقیمی بر نحوه انجام فعالیت های ما در آن دارد و از طرف دیگر نگرش، احوال و شخصیت ما را تحت تأثیر قرار می دهد. بر این اساس، هدف طراحی داخلی، بهبود عملکرد فیزیکی و روانی فضا برای راحت سازی زندگی در آن است. فضای معماری بدون طراحی داخلی یا اصلاً قابل استفاده نیست و یا در صورت قابل استفاده بودن، کارآیی لازم و بهینه را نخواهد داشت.

مجموعه ای کامل و بی نظیر از مجله های دکوراسیون و طراحی داخلی مسکونی و تجاری

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش رنگ و روغن توسط باب راس
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

مجموعه کامل آموزش نقاشی رنگ روغن توسط بزرگترین نقاش رنگ و روغن دنیا ، استاد باب راس با کیفیتی بسیار بسیار عالی و با دوبله فارسی
لذت نقاشی باب راس ( BOB ROSS )
آموزش کامل نقاشی رنگ روغن
باب نورمن راس(Bob Norman Ross) در 29 اکتبر سال 1942 در شهر ساحلي دايتوناي فلوريدا دیده به جهان گشود؛وی سال نهم دبيرستان بود كه مدرسه را رها كرد و به نيروي هوايي پيوست. بهنگام اقامتش درAnchorage, Alaska با نقاشي آشنا شد. بعد از پايان دوران خدمتش بود كه به مدارس زيادي براي يادگيري نقاشي رفت، اما از كندي رسم تابلوها با روشهاي كلاسيك خسته و ناكام شد و تصميم گرفت در روش Wet- On-Wet در نقاشي تحولي ايجاد كند و آنرا بكار گيرد تا بتواند بسيار سريعتر نقاشي بكشد و نقاشي ياد بدهد و اين دستمايه ي اصلي تكنيك او شد.


در شیوه سنتی نقاشی رنگ روغن پس از رسم هر لایه از نقاشی باید تا خشک شدن رنگ روی بوم صبر کرد و بعد لایه دیگر را اضافخه نمود ولی باب راس این شیوه را متحول نمود و کاری کرد تا بتوان در زمانی کمتر از یک ساعت یک تابلوی کامل و زیبا را خلق کرد.

باب با ابزار ساده ای که در اختیار دارد به طور حیرت آوری کار می کند او با انواع قلموهای سوزنی و باد بزنی با سرعت و به راحتی هر چه تما کار می کند ، به طور مثال او با استفاده از کمی رنگ سبز و یک قلمو ی باد بزنی و به قول خودش &quot;چپ راست ، چپ راست &quot; و با آرامش یک بوته استثنائی و اعجاب انگیز را خلق می کند.

Bob Ross در چهارم جولاي 1995، در سن 53 سالگي بر اثر ابتلا به سرطان فوت كرد، اما براستي او را در برنامه هايش مي توان زنده و شاد ديد، گويي جاودانه مانده است. روحش شاد و در آرامش باد.


باب در سخنانش مي گويد: ”هر روز، روز خوبي براي زندگي كردن است!“ و اين جمله بسياري از بينندگانش را به زندگي و آرامش تشويق مي كند. بهمين دليل است كه ميليونها نفر در سراسر دنيا احساس نزديكي با روح اين مرد مي كنند و او بحق عمق دوستي را با وجود خود نمايش مي دهد.


تصاویری از برخی نقاشی های این هنرمند فقید را به علاقمندان به زیبایی تقدیم می کنیم:


خصوصیات بارز مجموعه لذت نقاشی به شرح زیر میباشد :

آموزش قدم به قدم نقاشی رنگ و روغن توسط باب
راس استاد نقاشی با شیوه ای خاص و بی نظیر
این مجموعه برای تمامی کسانی که می خواهند نقاشی رنگ روغن را تا سطح پیشرفته دنبال کنند توصیه میشود.
گذراندن لحظات بسیار خوش را با دیدن اینمجموعه سپری خواهید کرد. چیزی که شما آرزو دارید آن است که نقش های زیبایی را بر روی بوم نقاشی ایجاد نمایید. با تکنیک های شگفت انگیز باب راس و کمی تمرین.

حتی چیزهایی که شما در خواب هم نمی دیدید را با حرکت قلمو ایجاد خواهید کرد.نقاشی هایی از قبیل پرتره ، طبیعت ، حیات وحش ، گلهای زیبا و ...

به زبان فارسی/اورجینال شًرکتی

فروشگاه ملی ایران با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران قرارداد همکاری دارد و تمامی محصولات این فروشگاه به صورت اورجینال و با گارانتی عرضه می شود.

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش هویه کاری و مشبک سازی پارچه
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آموزش هویه کاری

مشبک سازی روی پارچه

آخرین تکنیکهای هویه کاری مدرن و پیشرفته

منبت کاری - اپلیکه آزاد - پنبه دوزی - سرویس عروس - رو تختی - رومیزی و ...

کار با هویه روش بسیار ساده ای برای درست کردن انواع رومیزی، روتختی و سایر لوازم پارچه ای منزل است. با این روش حتی می توانید به آسانی بخش هایی از لباس مانند یقه و یا سرآستین را نیز بیارایید.

در کار با هویه می توانید هر کاری را با سلیقه خودتان انجام دهید و حتی کارهایی که با دوخت و دوز امکان پذیر نیست با "هویه کاری " خیلی زیباتر آماده می شود
برای این کار شابلونی را با طرح مناسب که بتوانید در چند نوبت آن را هویه کنید انتخاب کنید. سپس برای بار اول چند سوراخ آن را هویه کنید و دور کار را از پارچه جدا کنید بعد آن را روی یک پارچه با رنگ متضاد قرار دهید و سوراخ های دیگر را هویه کنید و اضافه پارچه را از پشت کار قیچی کنید و برای بار سوم این کار را روی رنگ دیگر تکرار کنید. هر قدر تعداد دفعات کار شما بیشتر بشود تعداد رنگ رومیزی شما بیشتر خواهد شد ؛ در نهایت دور کار را هویه کنید و اپلیکه های آماده شده را روی پارچه اصلی بچینیده و دور آن را هویه کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آلبوم تمبر
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

پکیج طلایی مجموعه آلبوم تمبر به صورت سی دی سطح اور جینال
مجموعه البوم تمبر


((ارسال سریع به سراسر ایران ))دارای گارانتی

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش دوخت دکمه و جا دکمه
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

پکیج کامل واختصاصی آموزش دوخت دکمه و جا دکمه سطح اور

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش عکاسی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

چگونه عکس پانارومای زیبا بگیریم ؟
گرفتن عکسهای پاناروما انتخاب خیلی خوبی به خصوص برای نمایش خط الراسها و مناظر زیر پا وقتی روی قله هستیم ، است. اما همه ما معمولا تجربه های بدی در گرفتن این سری عکسها داشتیم. عکسهایی که نور بشدت در اون کم و زیاد میشه ، خطهای عمودی که بین عکسها میفته ، قسمتهای مهمی از عکس هنگام چسباندن نهایی از دست میره و اشکالاتی از این دست حسابی آدم رو عصبانی می کنه :
منم مثل خیلی از شما این مشکل رو داشتم تا بالاخره با ترجمه راهنمای یک برنامه ساخت پاناروما شیوه صحیح عکس برداری پاناروما رو یاد گرفتم و از اونموقع تا به حال هیچ مشکلی نداشتم .حالا می خواست عکس برداری تو شب باشه یا روز ، هوا آفتابی یا ابری ، فضای باز یا بسته ، نتیجه همیشه برام خوب بوده. خوب اینم ذکاتش ، به شما هم میگم تا عکسها و گزارش برنامه های بهتری داشته باشیم . لطفا این نکات را به هنگام عکس برداری پاناروما رعایت کنید :

1- تنظیم دستی دایافراگم: پرنورترین کادر پاناروما رو پیدا کنید و در حالت اتوماتیک از این کادر یک عکس آزمایشی بگیرید و یا تنها نگاه کنید که دوربین برای این کادر از چه سرعت شاتر و اندازه دیافراگم می خواهد استفاده کند. حال دوربین را از حالت اتوماتیک روی حالت دستی قرار دهید و سرعت شاتر و اندازه دیافراگم را بر روی همان مقادیر کادر پر نور قرار دهید.

2-حالت White Balance یا همان تراز سفیدی را خاموش کنید یا از حالت اتوماتیک خارج کنید.

3- فاصله کانونی مناسب یا همان زوم اپتیکال دوربین را روی حالت مناسب قرار دهید و در طول عکسبرداری آن را تغییر ندهید. حالت مناسب یعنی حالتی که بلندترین و پایین ترین اجسام مورد نظر شما در کادر جا گرفته و به علاوه مقداری از بالا و پایین کادر هم جای اضافه باشد چون همانطور که تجربه کرده اید مقداری از فضای بالا و پایین عکسها هنگام چسباندن آنها از دست می رود.

4-حدود 25% عکسهای متوالی شما ، باید هم پوشانی داشته باشد. به طور کل گرفتن 4 یا در نهایت 5 عکس برای یک عکس پاناروما 180 درجه ای مناسب است. برای یک عکس عریض واقعا گرفتن 2 عکس کافی است.

5- کادر عکس اول را کمی عقب تر از شروع سوژه بگیرید و کادر عکس آخر هم کمی فضای خالی پس از سوژه در کادر در نظر بگیرید. چون مثل مورد 3 که از بالا و پایین فضای اضافه در نظر می گرفتیم ، اینجا هم از راست و چپ عکس نهایی پاناروما فضای اضافه در نظر میگیرم تا به هنگام چسباندن عکس ، سوژه اصلی ما کاملا در عکس نهایی قرار گیرد.

6-استفاده از سه پایه که خیلی عالی و برای همین کار است اما چون ما کوهنوردا معمولا چنین چیزی همراه نمی بریم باید دقت کنیم که در عکسهای متوالی دوربین را در جهت بالا و پایین تکان ندهیم و روی یک خط مستقیم فرضی افقی موازی زمین ، دوربین را برای گرفتن عکسها بچرخانیم . روشن کردن حالت نمایش جدول یا همان Grid به این کار بدون داشتن سه پایه و همچنین تخمین مقدار هم پوشانی عکسها کمک فوق العاده ای میکند.



7- تحت هیچ شرایطی نباید از فلاش استفاده کنید.

8- می توانید با چرخاندن 90 درجه ای دوربین ،عکسهایی با ارتفاع بیشتر (portrate) بگیرید اما باید تعداد عکسهایتان را برای پوشش بیشتر فضای افقی، بیشتر کنید.

9- می توانید قبل و بعد از شروع عکاسی پاناروما، دو عکس سیاه - با گرفتن دست جلوی لنز یا گذاشتن پوشش لنز - بگیرید تا وقتی عکسها را به کامپیوتر منتقل می کنید جدا کردن عکسهای مربوط به هر پاناروما برای شما راحت تر باشد.

*یه مقدار تخطی از موارد فوق معمولا صدمه جدی به عکس شما نمی زنه و تا حد مقدور موارد بالا رو رعایت کنید. عکسهای خوبی میگیرید.



در این مجموعه آموزشی شما را اول با عکاسی پاناروما آشنا میکنیم
1- مقدمه
2- تنظیمات دوربین
3- خط کج و خط افقی
4- نقطه نودال دوربین
5- عکس های پاناروما چند سطری
6- استفاده از لنز متغییر
7- تصاویر پاناروما نقطه ای

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش نفوذ در دلها
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

مجموعه ای بی نظیر برای آقایان و خانمها
افراد خجالـــتی و کـسانی که اعتماد به نفس ندارند
کـسانی که نمی توانند با جنس مخالف خود ارتباط برقرار کنند
فرقی نمی کند مرد باشی یا زن
مجموعه کامل برای بازاریابان ، ارتباط را یاد بگیر پول پارو کن
مجموعه اعجاب انگیز برای تمامی کارمندانی که نمی توانند حرفشان را به رئیسشان بگویند
اگر می خواهی در جامعه فردی موفق باشی این مجموعه مثل یک مشاور به شما کمک خواهد کرد
تا هنوز شغلت را ، دختر مورد علاقه ات را یا یک فرصت طلایی را از دست نداده ای
همین الان این مجموعه فوق العاده را تهیه کن
این مجموعه روشهای موثر ایجاد علاقه و اصول برقراری روابط صمیمانه را به شما می آموزد و به شما کمک خواهد کرد تا روابط بهتری را با طرف مقابل خود برقرار کنید. همچنین شما خواهید توانست تا شخصیت افراد را از روی حرکت بدن آنها درک کنید و یا به عبارتی زبان بی صدای بدن را می آموزید.
برای همه کـسانی که می خواهند دیگران را به خود وابسته سازند. شما هم می توانید دیگران را عاشق خود کنید و خود را در دل دختر یا پسر مورد علاقه خود جا کنید.
تمام افرادی که ما با آنها در ارتباطیم به دنبال گمشده خود در این دنیای بزرگ می‌گردند. خود ما نیز به دنبال کـسی هستیم که اگر اوقاتی را با او سپری می‌کنیم این دقایق از بهترین‌ها و به یاد ماندنی‌ترین لحظات زندگی مان باشد و هر چه شناخت ما از خود و سپس از اطرافیان بیشتر باشد ارتباطمان شکل بهتری به خود می‌گیرد. اگر بتوانیم در چند برخورد اول مخاطب‌مان را بشناسیم شاید بتوانیم از تنش و درگیری‌های بعدی جلوگیری کرده باشیم و یا شاید سرعت برقراری ارتباطمان بیشتر باشد.
افراد را از نظر روحی می‌توانیم به سه دسته: 1 - بصری 2 - سمعی 3 - لمسی تقسیم کنیم و این از ضروری‌ترین دانستنی‌ها می‌باشد. ممکن است کـسی هر سه حالـــت را داشته باشد اما به طور حتم یکی از این حالـــتها غالب است‌. حالا ببینیم که این کیفیت‌ها چگونه‌اند:
افراد بصری‌:
این افراد بیشتر به کیفیت‌های دیداری توجه دارند و تصاویر برای آنها اهمیت بیشتری دارد. سریع صحبت می‌کنند و... از حرکات دست بسیار استفاده می‌کنند و هر آنچه را تعریف می‌کنند به گونه‌ای می‌گویند که مخاطب تصویر آن را در ذهن خود ببیند.
افراد سمعی‌:
این افراد بیشتر به شنیده‌ها توجه دارند. کلام و طنین و آهنگ را به خاطر می‌سپارند. هیجان کمتری دارند. آهسته صحبت می‌کنند و سعی می‌کنند که بیانشان شیوا و رسا باشد.
افراد لمسی‌:
این افراد بیشتر به کیفیت‌های لمسی توجه دارند و از آنچه لمس کرده‌اند صحبت می‌کنند. خیلی آرامند حتی یک نوع رخوت و سستی را می‌توان در آنها دید. احساس آنها از دیگران عمیق‌تر است‌.
برای شناخت این افراد تنها کافیست این قصه را به دقت بخوانید:
سه دوست با کیفیت‌های حسی متفاوت با هم به باغی می‌روند و هنگامی که برگشتند کافی است که از هر یک از آنها بپرسیم که گردش چطور بود؟ نفر اول می‌گوید: آنقدر زیبا بود که حد نداشت‌. آسمان آبی و درختها سرسبز، آب آنقدر زلال بود که کنار رودخانه معلوم بود. کاش با خودمان دوربین برده بودیم‌... آفرین‌، او یک فرد بصری است‌. نفر دوم اینگونه تعریف می‌کند: آدم واقعاً نیاز دارد گاهی از سر و صدای شهر دور باشد و به صدای طبیعت گوش دهد. صدای رودخانه آنقدر لذتبخش بود. باور کن پرنده‌ها قشنگ‌تر می‌خواندند... درست حدس زدید، او یک فرد سمعی است‌. نفر سوم می‌گوید: در آن سایه خنک که روی پوستمان وزش نسیم را کاملاً حس می‌کردیم و از همه بهتر وقتی بود که پاهایمان را در آب خنک فرو می‌بردیم‌... این که دیگر از همه راحت‌تر بود. او یک فرد لمسی است‌. متوجه شدید که به راحتی می‌توان این حالـــتها را در افراد مختلف تشخیص داد. حال دانستن این موضوع شما را در ارتباط قوی‌تر و صمیمیت و تأثیر گذاری بیشتر کمک می‌کند. با هر تیپی از افراد باید مثل خودش و براساس کیفیت حسی خودش رفتار کرد. این به معنای خلاف میل خود عمل کردن نیست‌، بلکه برای تأثیرگذاری بیشتر است‌. اگر لازم است از رئیس خود چیزی بخواهید، فرزندتان را در مورد موضوعی نصیحت کنید و یا همسر خود را راهنمایی کنید با دانستن این که با هر کـسی با کیفیت حسی متفاوت چگونه رفتار کنید، بهتر می‌توانید ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را انتقال دهید.
با بصری‌ها چگونه رفتار کنیم‌؟
افراد بصری به هر آنچه به چشم آید بیشتر توجه می‌کنند. بصری‌ها عاشق گل اند. دوستدار هدیه دادن و هدیه گرفتن هستند. به کاغذ کادو و هدیه علاقه‌مندند. به این که از دید دیگران چگونه‌اند، خیلی اهمیت می‌دهند. با بصری‌ها باید پرشورتر و پرهیجان‌تر بود. باید خلاصه صحبت کرد. توضیح و تفسیر زیاد حوصلة آنها را سر می‌برد. از حرکات دست و چهره در هنگام صحبت بهره ببرید. برای بصری‌ها کادو ببرید. رفتاری مؤدبانه و محترمانه داشته باشید به احترام آنها بلند شوید، آنها از آدم‌های شُل و وِل متنفرند و عاشق هیجان‌اند.
با سمعی‌ها چگونه رفتار کنیم‌؟
سمعی‌ها به شنیده‌ها توجه دارند. به گفتار مؤدبانه و محترمانه‌. به اظهار علاقه گفتاری «به دوستت دارم‌.» به موسیقی و صدای خوش توجه نشان می‌دهند. با سمعی‌ها کمی آرام‌تر از بصری‌ها صحبت کنید. شمرده و متین باشید. تشویق‌تان بیشتر کلامی باشد. یک «آفرین‌» و «دوستت دارم‌» برای یک سمعی هزار مرتبه بیشتر از «یک هدیه‌» می‌ارزد. تند صحبت کردن با آنها بی‌ادبی تلقی می‌شود.
با لمسی‌ها چگونه رفتار کنیم‌؟
لمسی‌ها بسیار ملایم اند. آنقدر که به نظر بعضی‌ها شل و ولند. اما در ملایمت آنها متانت است‌. لمسی‌ها به آنچه با دست حس می‌کنند خیلی میانه گرمی دارند. لمسی‌ها را باید در آغوش کشید. دستانشان را به گرمی فشرد. آنقدر که با نوازش و در آغوش کشیدن و بوسیدن می‌توان محبت را به لمسی‌ها ابراز کرد با «دوستت دارم‌» و «هدیه‌» این کار میسر نیست‌. با لمسی‌ها ملایم صحبت کنید.
مثل این که دیگه بهتر از این نمیشه‌، همة عزیزانمان را می‌توانیم شاد کنیم‌. اما مواظب باشید درست تشخیص دهید
این مجموعه بی نظیر آموزشی به صورت ویدئویی و فارسی که متشکل از 2 سی دی است که، روشهای موثر ایجاد علاقه و اصول برقراری روابط صمیمانه را به شما می آموزد.
ما در قرن ارتباطات زندگی می کنیم و فاصله بین انسانهای کشورهای مختلف تا حد صفر کاهش یافته است.
استفاده از این مجموعه آموزشی در برقراری ارتباط با دیگران بسیار موثر خواهد بود. مثلا کـسانی که نمی توانند ارتباط موثری با جنس مخالف داشته باشند با استفاده از این آموزشها خواهند توانست ارتباط موثری (البته مشروع و قانونی) برقرار کنند.
با تسلط بر این آموزشها خواهیم توانست سریعا باعث آرامش و اطمینان دیگران شویم و به افکار و اندیشه های درونی و شخصی دیگران نفوذ کنیم و روی آنها تاثیر بگذاریم.
چگونه در بحثها و گفتگوها بر دیگران مسلط شویم و حداقل اجازه ندهیم دیگران هنگام بحث و گفتگو بر ما تسلط یابند.
اطمینان و قدرت سخن بگوییم. (افزایش اعتماد بنفس)
همچنین در این مجموعه با قواعد طلایی زبان بدن در ارتباط موثر با دیگران آشنا خواهیم شد که بر روی افراد آثار روانشناسی دارند.
مثال آموزش: اگر با غریبه ای برخورد می کنید که زن است هرگز برخورد اول را از کنار شروع نکنید. بلکه ابتدا در روبرویش بایستید و سپس بتدریج در کنارش قرار گیرید.
زنان از غریبه هایی که بی مقدمه و ناگهان در کنارشان می ایستند خوششان نمی آید.
همچنین آموزش این روشها در برقراری ارتباط برای فروش بیشتر محصول تاثیر زیادی خواهند گذاشت.
تهیه این مجموعه به همه افرادی که به نوعی خواهان برقراری ارتباط موثر با دیگران و یا ایجاد علاقه و نفوذ در دیگران هستند و همچنین مدیران و بازاریابان فروش حتما توصیه می شود.
قابل استفاده برای همه افراد در همه سنین، بویژه داوطلبان نفوذ در دیگران
آموزش شناختن روحیه و افکار خوانی افراد از طریق حرکات فرد مورد نظر و …
اثری دیگر از استاد پرتوان و سردبیر مجله موفقیت، استاد حلت

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




جوان تر به نظر برسید
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

1سال جوانتر شوید
to looking ten years younger
کاهش وزن
آمادگی جسمانی
تناسب اندام
زیبایی پوست
رژیم غذایی
ورزش درمانی
جراحی زیبایی
آناتومی پوست
دوبله فارسی با صدای گویندگان منتخب
به همراه راهنمای جراحی های زیبایی
(لیکوساکشن - جراحی سیـــنه - تغییر شکل بینی - لیفت چشم - جمع کردن شکم - لیفت صورت )
قابل پخش در دستگاههای دی وی دی خانگی
روش قطعی برای مبارزه با پیری

شناخت پوست - تجدید سطح پوست با لیزر -کلاژن- تغذیه سالم - لیزرفراکـسل - صاف کردن چروکها - درمان افتادگی ابروها - اشنایی با پیر شدن صورت -حل مشکلات پلک تحتانی - لیفت پلکهای بالایی - درمان اثرات پیری پویا - لیفت ابروی تاجی....
با این خصوصیات می توانید به جذابیت بیشتر برسید
بهترین راهکار برای جوان ماندن
پیشگیری بهتر از درمان است
محصول 2010

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




پکیج اشتغال زایی و کـسب درآمدهای میلیونی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

پکیج اشتغال زایی و کـسب درآمدهای میلیونی حتی بدون سرمایه و با سرمایه کمتر از یک میلیون تومان پولدار شوید. کاملترین پکیج آموزشی کـسب و کارهای کوچک خانگی با درآمد ماهانه یک میلیون تومان.
۱.جزوه کـسب درآمد میلیونی چگونه یک دختر ۲۰ ساله ایرانی بدون سرمایه در یک سال ۱۰۰ میلیون پول به دست آورد ۲- نرم افزار خودکار کـسب درآمد ۲ دقیقه ای ویژه کـسب درآمد از سایتهای ایرانی * برای اولین بار در ایران * بدون زیر مجموعه گیری * خودتان مدیر خودتان باشید * بدون صرف هیچ هزینه اولیه ای * واریز به حساب بانکی شما در ایران * تنظیماتی راحت و آسان فقط با یک کلیک * قابل کاربرد با سایت های ایرانی و خارجی * حداکثر کاربرد روزانه ۱۵۰ بار هر کدام ۲ دقیقه ما در این سیستم ۲۰ سایت برتر ایرانی را برای شما انتخاب کرده ایم که اگر از هرکدام هر دفعه ۲۰ تومان دریافت نمایید حداقل روزانه مبلغ ۵۰*۲۰*۲۰ =۲۰۰۰۰ تومان کـسب درآمد خواهید داشت.

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.
 

 




آموزش آرایشگری مردانه
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آموزش های کوتاهی مو حتی برای شما که می خواهید خودتان موهایتان را کوتاه کنید
مدل مو جدید خود را انتخاب کنید و به دلخواه خود کوتاه کنید
چهره خود را بروز کنید
این مجموعه بی
نظیر شامل آموزش های ارزنده از جمله:
کوتاهی مو مردانه به مدل های گوناگون با دوبله فارسی
انواع کوتاهی های مو مرحله به مرحله
نحوه رنگ کردن موهای فشن
Double Color
روش رنگ کردن دوبل:
مش دوبل یعنی دو رنگ که روی یک دسته مو دیده میشوند
این روش بسیار زیبا ساده و جذاب میباشد
و برای کـسانی که رنگ کردن بدون زحمت و راحت دوست دارن کاربرد فراوان دارد.
این روش برای موهای متوسط کوتاه و بلند فرقی ندارد
و کاربرد آن هم برای آقایان و هم برای خانم ها میباشد.
برای شما که می خواهید بروز باشید
انواع مدل های مو فشن مردانه ۲۰۱۰
آموزش های گام به گام
حتی برای مبتدیان
آموزش گام به گام رنگ کردن مو
انواع رنگ های مردانه به همراه آموزش
آموزش مش کردن مو مردانه به سبک فشن
انواع مش های مو مردانه به سبک جدید
مدل های بسیار زیبا برای مو های بلند
کوتاهی های جالب برای موهای بلند

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.
 

 




آموزش جامع پرورش شتر مرغ
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آموزش جامع پرورش شتر مرغ در 1DVD
کاملترین بسته آموزشی پرورش شترمرغ در ایران
مجموعه ای از مقالات در مورد پرورش شترمرغ به زبان فارسی و انگلیسی
مجموعه ای از تصاویر در مورد شترمرغ و پرورش آن
فیلم های آموزشی در مورد پرورش شترمرغ - افراد و شرکت های موفق فعال در زمینه پرورش شترمرغ به زبان فارسی
طرح توجیهی و امکان سنجی اقتصادی پرورش شترمرغ
به همراه جزوه آموزشی پرورش شترمرغ شامل 70 صفحه به صورت جامع و کامل در قالب کتاب الکترونیکی
سوال : آیا برای پرورش شترمرغ فضای زیادی لازم است؟
جواب : خیر - جوجه شترمرغ تا چند ماهگی به اندازه یک اردک رشد میکنه و با پرورش تا همان سن هم میتوان آنرا به قیمت خوبی به فروش رساند.تعداد زیادی از جوجه شترمرغ را میتوان در یک فضای چند متری نگه داشت.
با توجه به اینکه قیمت جوجه چند ماهه شترمرغ از سایر طیور بسیار بالاتر است میتوان انتظار سوددهی عالی را داشت.
آیا میدانید پرورش شترمرغ یک شغل پرسود همراه با تسهیلات بانکی مناسب است ؟
آیا می دانید اجزای مختلف بدن شترمرغ قابل فروش است؟
شغلی پر درآمد برای همه افراد با حداقل شرایط مالی و سنی بخصوص جوانان جویای کار
به همراه طرح توجیهی اقتصادی جهت اخذ وام
در این بسته آموزشی کلیه مراحل کار را شرح داده ایم ...
بخشی از محتویات این بسته آموزشی :
مشخصه های عمومی:
تاریخچه پرورش
اصول پرورش
مزایای پرورش
رفتار شناسی شترمرغ
آناتومی و اسکلت بندی شترمرغ
نژادهای تجاری
ساخت پناهگاه و گردشگاه
پرورش شتر مرغ :
تولید مثل
تخم گذاری
جوجه کشی مصنوعی
پرورش جوجه شترمرغ
تغذیه شترمرغ
بیماری های شترمرغ
کشتار شترمرغ و کشتارگاه
درآمدزایی
بازاریابی پر
روغن شتر مرغ
پوکه تخم شتر مرغ
به همراه طرح توجیهی اقتصادی با ریز نکات مربوط به هزینه ها :
میزان سرمایه لازم
تجهیزات مورد نیاز
میزان فضای لازم
هزینه های محوطه
پرسنل
بسته بندی و حمل و نقل
میزان سود و ...
چندین و چند مطلب و فیلم های آموزشی پیرامون محصولات اصلی و فرعی شترمرغ شامل :
گوشت
پوست و چرم
روغن شترمرغ
پر شترمرغ
پوست تخم شترمرغ

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.
 

 




پرورش ماهی قزل آلا
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آموزش پرورش و تکثیر ماهی قزل آلا و آزاد در یک حلقه CD شامل مطالب و فیلم های آموزشی
این مجموعه بسیار عالی شامل آموزش های زیر میباشد:
- اطلاعات عمومی و زیست شناسی
- احداث استخر و سیستم آبرسانی
- انتقال و پرورش
- روش های پرورش
- تکثیر و عملیات لقاح ماهی های مولد
- رشد و پرورش بچه ماهی ها
- تغذیه ماهی ها
- کنترل بهداشت
- معرفی بیماری ها
- اصول پیشگیری از بیماری ها
- درمان بیماری ها
و...
ماهی بعنوان سالمترین ماده غذایی و همچنین مطرح ترین منبع فسفر برای افراد خانواده، این روزها بازار گرمی دارد. پرورش ماهی قزل آلا اگر چه نیازمند صرف هزینه نسبتا بالایی است، اما درآمد حاصله از آن میتواند در عرض چند دوره پرورش ماهی این هزینه را جبران کند.
ماهی قزل‌آلا که از نوع ماهی‌های سردآبی است دارای بدنی فشرده و داری باله دمی بزرگ‌تر از ماهی آزاد است. ساقه دمی آن مرتفع ، سر کند و قسمت خارجی باله دمی تقریباً صاف است. تعداد فلس بین باله چربی و خط جانبی ۱۹ - ۱۴ عدد و بطور متوسط حدود ۱۶ عدد می‌باشد. تعداد خارهای اولین کمان آبشش بین ۵ - ۲ عدد است که به شکل شمشیر بوده و در پایین به شکل دکمه درآمده‌اند. حداکثر طول بدن ماهی قزل آلا ۱۴۰ سانتیمتر و وزن آن تقریباً به ۵ کیلوگرم می‌رسد.

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.
 

 




پرورش کبک
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

بسته راهنمای جامع پرورش کبک / کاملترین مجموعه آموزشی درباره احداث، پروش و...
فیلم آموزشی، راهنمای کامل آموزشی، نحوه طرح نویسی، محاسبات مالی و اقتصادی احداث مزرعه پرورش کبک (طرح توجیهی)، معرفی جیره های پیشنهادی مراحل مختلف رشد، لیست تجهیزات مورد نیاز و...
بخشی از محتویات این مجموعه آموزشی :
- فیلم آموزشی 40 دقیقه ای
- مقالات آموزشی
- گالری تصاویر مربوط به کبک و قرقاول
- جزوه آموزشی 40 صفحه ای پرورش کبک در قالب کتاب الکترونیک (PDF)
همچنین شامل :
- تاریخچه و معرفی کبک
- امکانات مورد نیاز
- ملزومات پرورش
- جوجه کشی
- خرید تخم و یا جوجه
- جفت گیری
- مدیریت گله مولد
- تغذیه
- اصول بهداشتی
- بیماری ها
و...

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.
 

 




فیلم آموزشی پرورش کاشت خربزه
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

فیلم آموزشی پرورش خربزه
حاوی:
اصول و مراحل پرورش به روش ورق های پلاستیکی و ...
1عدد سی دی
-1 خربزه دارای ویتامینA است، از این رو درترمیم و تجدید سلول های بدن نقش دارد.
2- خربزه با داشتن خاصیت ادرارآور بودن در بیماری های سنگ کلیه و مثانه مفید است؛ دراین بیماری ها باید نمک و فلفل کمتر خورده شود.
3- خربزه سرشار از ویتامین هایA ،D وC و سلولز است.
4- خربزه به علت دارا بودن خاصیت ملیّن، برای معالجه یبوست تجویز می شود.
5- اگر گوشت خربزه را له کنید و به صورت مرهم روی سوختگی های سطحی پوست بدن بگذارید، آن را معالجه خواهد کرد. به دلیل آن که گوشت خربزه یک ماده ضد تورم به شمار می‌‌رود لذا به شکل ضماد روی سوختگی‌های سطحی پوست بدن استفاده می‌شود
6- خربزه باعث افزایش شیر در زنان شیرده می شود.
7- خربزه برای اشخاص مبتلا به سل ریوی و کم خونی مفید است.
8- خربزه، رنگ چهره را روشن می کند، این خاصه به علت داشتن ویتامین A در خربزه می باشدو بیماری استسقاء ( احساس تشنگی دائمی ) را درمان می نماید.
9- خربزه به هضم غذا کمک می کند و رودل را برطرف می نماید.
10.‌ خربزه چون دارای قند است بسیار چاق‌کننده بوده و تاثیر مفیدی در مبتلایان به سل و یا کم‌‌خونی ایجاد می‌کند.
11.-‌ خربزه به دلیل دارا بودن پتاسیم بسیار مدر بوده لذا باعث دفع مواد زاید و سموم موجود در خون شده و به فعالیت و شستشوی مثانه و کلیه‌ها کمک کرده و از احتباس ادرار و سنگ مجاری ادرار ممانعت می‌کند.
12.‌ خربزه به واسطه آب زیاد، مواد قندی را فورا جذب خون کرده به همین سبب باعث بالا رفتن قند خون و رفع خستگی و گرمازدگی می‌گردد.
13.-‌ در میان مواد قندی و معدنی خربزه آنزیم‌هایی وجود دارد که سرعت هضم غذا را زیاد کرده بدین لحاظ در کودکان موجب افزایش اشتها و فعالیت و رشد سلول‌های بدن و در سالمندان به فعالیت سلول‌‌های دستگاه گوارش و در نهایت رفع سستی و بی‌‌حالی منجر می‌شود.
14.-‌ خربزه به دلیل مواد فیبری و به خاطر وجود طعم و اسانس‌هایی که دارد یک محرک قوی شیمیایی برای دستگاه گوارش است لذا بسیار ملین بوده و مصرف آن برای مبتلایان به نقرس، رماتیسم، بواسیر و خصوصا برای کـسانی که از یبوست رنج می‌برند، بسیار توصیه می‌شود. همچنین این میوه تاثیر خاصی در تخلیه میکروب و عفونت‌های موجود در روده‌ها دارد

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.
 

 




آموزش کاشت زعفران
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

شامل آموزش هایی چون:
- مشخصات عمومی
- گونه های زعفران
- آموزش عملیات کاشت
- نحوه آبیاری
- کنترل علف های هرز
- کودها و تغذیه گیاهی
- آفات
- شناخت بیماری ها
- برداشت
- کارهای پس از برداشت
کاشت زعفران در ایران قدمتی ۳۰۰۰ ساله دارد. این گیاه رنگی و گران‌بهای چندین ساله، بدون ساقه‌است و پیاز دارد و چون درخاک کویر به عمل می‌آید، به طلای سرخ و یا طلای کویر شهرت یافته‌است. از هر ۱۵۰ گل، یک گرم زعفران و از حدود ۱۴۷ هزار گل تازه، یک کیلو زعفران خشک به دست می‌آید.
زعفران به علت طعم و رنگ و عطر عالی، کاربردهای فراوانی در تولید فرآورده‌های غذایی، دارویی و شیمیایی دارد و با توجه به محدودیت کشت و تولید، از فرآورده‌های گران قیمت به شمار می‌رود.

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.
 




فیلم آموزشی هرس کردن درختان
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

حاوی:
آموزش کامل هرس
مجموعه جامع اموزش هرس کردن
1عدد سی دی
فواید هرس : مجموعه فوایدی که عمل هرس در بر دارد , به قرار زیر است :
1- افزایش کیفیت و کمیت محصول
2- متعادل شدن میزان محصول سالانه و در نتیجه جلو گیری از سال آوری درختان
3- ایجاد زاویه مناسب بین درختان و تنه درخت که باعث افزایش استحکام آن می شود
4- حذف شاخه های آفت زده و بیمار
5- ایجاد تعادل بین حجم شاخ و برگ (تاج درخت ) و حجم ریشه درخت
6- جوان شدن درختان مسن
7- ایجاد فرم مطلوب و مناسب برای درخت . این امر علاوه بر تاثیر فیزیولوژی در درخت , در شکل سازی و طراحی و تزیین باغ و فضای سبز اهمیت دارد .
اصول هرس : اصول هرس در واقع اصول و قوانین فیزیولوژی حاکم بر درخت است . به دلیل اهمیت این قوانین , قبل از اقدام به هرس دانستن و مد نظر قرار دادن آنها ضروری است :
اصل اول : هوا ونور باعث تغذیه و رشد اعضا درخت می شود
اصل دوم : قسمت فوقانی یک شاخه بهتر از قسمت تحتانی آن تغذیه می شود .
اصل سوم : از نظر رشد و نمو بین اعضای رویشی و زایشی درخت , رقابت متقابل وجود دارد .
اصل چهارم : قسمتهای مختلف یک شاخه با یکدیگر همبستگی دارند . بنابراین , اگر شاخه ای هرس شدید شود , آن مقدار از شیره گیاهی که به مصرف تمامی شاخه میرسید , در اختیار اندامهای مجاور قرار گرفته و رشد و نمو آنها را تسهیل می کند .
اصل پنجم : جوانه های واقع در قسمتهای از شاخه که شیره خام بیشتری دریافت می کنند , تبدیل به شاخه شده و تولید چوب می کنند .
اصل ششم : بر عکـس حالـــت فوق , جوانه های که شیره پرورده بیشتری دریافت می کنند , به شاخه میوه دهنده تبدیل می شوند .

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.
 

 




فیلم آموزشی کاشت سیب زمینی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

فیلم آموزشی سیب زمینی
حاوی :
آفات و بیماریهای سیب زمینی و نحوه پیشگیری و مبارزه
1 عدد سی دی
خواص درمانی و تغذیه ای سیب زمینی
سیب زمینی یک گیاه یک ساله است که ما از غده های موجود در ریشه آن استفاده می کنیم. زادگاه اولیه آن در آمریکای جنوبی بوده و اولین بار توسط میرزا ملکُم خان به ایران آورده شده است، برای همین در ابتدا به آن " آلو ملکُم " می گفتند و اکنون هم در بعضی شهرهای ایران سیب زمینی را بنام آلو می شناسند.
سیب زمینی غنی از بتاکاروتن ( پیش ساز ویتامین A ) است که وقتی پخته می شود به آسانی جذب می شود.ساقه و برگ های سیب زمینی حاوی سمی بنام سولانین است، بنابراین نباید آن را مصرف کرد، ولی جوشانده رقیق شده همین برگ ها را به عنوان ماده خواب آور و آرامش دهنده اعصاب استفاده می کنند.
مهم ترین ماده اصلی موجود در سیب زمینی نشاسته است که معمولاً 9 تا 25 درصد آن را تشکیل می دهد، از این رو برای تامین انرژی ماده مفیدی است که نسبت به غلات کمتر تحت تاثیر آفات قرار می گیرد و پرورش آن آسان تر است. امروزه روسیه و آلمان بزرگ ترین تولید کنندگان سیب زمینی هستند.
سیب زمینی تقویت کننده قلب ، محکم کننده لثه ، مسکن درد و زخم معده است.سیب زمینی در بین سبزیجات حاوی ویتامین C بالایی است و هر 100 گرم سیب زمینی 20 تا 25 میلی گرم ویتامین C دارد و برای تامین ویتامین C مورد نیاز برای جلوگیری از خونریزی لثه مفید است، ولی نکته بسیار مهم این است که در اثر ماندن در انبار و پخت نامناسب مقدار زیادی از ویتامین C آن به هدر می رود. برای اینکه سیب زمینی ویتامین C کمتری را از دست بدهد ، سعی کنید آن را در مقدارهای کم خریداری و نگهداری کنید و آن را با پوست بپزید . برای پخت ، اول آب را در ظرف جوش بیاورید. بعد سیب زمینی ها را در آن بیاندازید و پس از پخت آنها را از آب خارج کنید و نگذارید در آب گرم بمانند. سیب زمینی علاوه بر ویتامینC حاوی مواد مفید دیگری مثل پتاسیم ، فسفر ، آهن و منیزیم است.
سیب زمینی پخته شده یا کباب شده با پوست، بیشترین مقدار ویتامین ها را داراست.سیب زمینی حاوی مقدار زیادی ویتامین B6 است. یک فنجان سیب زمینی پخته 21 درصد B6 مورد نیاز روزانه شما را تامین می کند. می دانید که بسیاری از آنزیم های بدن خصوصاً آنهایی که در تبدیلات پروتئینی درگیر هستند به B6 محتاج هستند، در نتیجه برای تولید سلول های جدید احتیاج به B6 داریم . B6 برای ورزشکاران بسیار حیاتی است و به آمادگی و بازسازی بدنشان کمک می کند . پس بهتر است حتماً در رژیمشان از آن استفاده کنند. B6 در جلوگیری از سرطان نیز مفید است. پس بهتر است بزرگسالان و افراد مسن حداقل هفته ای یک بار سیب زمینی را جایگزین دیگر مواد نشاسته ای کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.
 

 




پرورش ذرت
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

فیلم آموزشی ذرت
حاوی:
اصول داشت، آفات و مبازه با آن در ذرت و ...
1عدد سی دی
ذرت که بفارسی بلال نیز نامیده می شود گیاهی است یکـساله و یک پایه , دارای ساقه ای راست که ارتفاع آن تا چهارمتر می رسد.
ذرت که بفارسی بلال نیز نامیده می شود گیاهی است یکـساله و یک پایه , دارای ساقه ای راست که ارتفاع آن تا چهارمتر می رسد.ذرت گیاه بومی آمریکای مرکزی و مکزیک است و از آنجا به نقاط دیگر دنیا راه یافته است . برگهای ذرت متناوب و دراز می باشد . گلهای نر ذرت بصورت خوشه ای بوده که مرکب از سنبل های قرمز روشن می باشد . گلهای ماده آن از 2تا 4 گل تشکیل شده در کنار برگ های ذرت قرار دارد .غشایی که روی بلال را می پوشاند سبز رنگ و مانند برگ می باشد . دانه های کروی شکل ذرت در اطراف محور مرکزی بلال قرار گرفته اند . این دانه ها برنگ زرد یا قهو ه ای می باشند .

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.
 

 




پرورش گوجه گلخانه ای
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

اصول و مراحل کاشت، داشت و برداشت گوجه گلخانه ای
آشنائی با تاسیسات و جزئیات تولید و ...
1عدد سی دی
خواص درمانی و غذایی گوجه ‌فرنگى
گوجه ‌فرنگى ابتدا به ‌عنوان گیاه زینتى در باغچه ‌ها مورد استفاده قرار گرفت و به نام سیب طلایى یا سیب عشق معروف شد. مصرف گوجه ‌فرنگى به‌ عنوان نوعى سبزى از قرن نوزدهم میلادى به بعد شروع شد و بعد از جنگ جهانى اول به ‌تدریج بر مصرف آن اضافه شد، ‌طورى که امروزه به صورت خام و پخته یا به ‌صورت سس و رب موارد استعمال زیادى دارد.
ترکیبات شیمیایی
بررسی ترکیبات و مواد موجود در گوجه فرنگی نشان می دهد که درمیوه ی گوجه فرنگی رسیده، گلوکز، فروکتوز، ساکاروز و تقریبا تمام آمینواسیدهای اصلی به استثنای ترپتوفان وجود دارد.
اسید آلی اصلی و عمده ی موجود در گوجه فرنگی، اسید سیتریک است. اسیدیته ی میوه به تدریج از مرحله ی سبزی به طرف قرمز شدن افزایش می یابد و حداکثر آن، موقعی است که قرمز شدن و رنگ عوض کردن آن آغاز می گردد و پس از آن رو به کاهش می گذارد. ماده ی رنگی اصلی و عمده ی گوجه فرنگی کاروتنوئید، بتاکاروتن و لیکوپن می باشد. حداکثر مقدار کاروتنوئیدها در حالـــتی است که گوجه فرنگی در زیر تابش مستقیم نور رشد می کند.
خواص و کاربرد :
میوه ی نارس گوجه فرنگی سمی است و باید از خوردن آن پرهیز کرد. به علاوه خوردن برگ آن که به عنوان دارو در مواردی تجویزمی شود، باید در حد اعتدال و به مقدار مجاز و محدود، در حدی که پزشک تعیین کرده مصرف شود، زیرا برگ آن هم سمی است.
- در چین از جوشانده ی ریشه، شاخه ها و برگ های مسن گوجه فرنگی برای رفع دندان درد استفاده می کنند و خود گیاه نیز خاصیت حشره کش دارد .
گوجه ‌فرنگی، خنک و اشتها ‌آور است و آب آن برای رشد و نمو بهتر طفل موثر می ‌باشد.
- گوجه فرنگی به علّت دارا بودن ویتامین‌های A ، B، C، K و مواد معدنی مانند کلسیم ، فسفر و آهن در تأمین انرژی و تقویت بدن نقش موثری ایفاء می ‌کند.
گوجه ‌فرنگی یکی از مهم ترین منابع ویتامین A می ‌باشد. لذا در تقویت بینایی، تقویت و سلامتی پوست و مخاط‌ ها (دهان و بینی) رشد و نمو استخوان‌ها ضروری است.
- گوجه ‌فرنگی سرشار از ویتامین‌های B1 و B2 می ‌باشد؛ از این جهت در تسکین دردهای عصبی، رفع بی ‌اشتهایی، و درمان یبوست ، نقصان ترشح شیر مادر و تورم‌ دهان تجویز می ‌شود.
- گوجه ‌فرنگی، بدن را در برابر امراض و بیماری‌های عفونی حفظ می‌ کند.
- مصرف گوجه ‌فرنگی نیرو و نشاط می ‌بخشد و پوست و دانه‌های آن به هضم غذا کمک می ‌کند و روده‌ها را پاک می ‌نماید.
- آب گوجه ‌فرنگی ادرار‌آور مفیدی است.
- برای تمیز کردن خون باید از آب گوجه فرنگی و کرفس به نسبت مساوی و به مقدار 3 فنجان در روز، قبل از غذا و به مدت 3 هفته استفاده کرد.
- گوجه ‌فرنگی هضم مواد نشاسته‌ای را آسان می ‌کند و به همین جهت از آن سس درست کرده و با حبوبات پخته مصرف می ‌کنند.
- مصرف گوجه ‌فرنگی برای اشخاصی که مبتلا به سنگ کلیه و مثانه و کبد هستند، تجویز شده است.
- گوجه ‌فرنگی بعد از لیموترش بیش از سایر میوه‌ها ویتامین C دارد و مقدار زیادی فسفر، آهن، سیلیس و کلسیم دارد.
- گوجه فرنگی گرچه دارای اسید سیتریک است، اما بدن را قلیایی می‌‌کند.
- بوی برگ ‌های گوجه ‌فرنگی، زنبورهای خرمایی را ناراحت می‌ کند، لذا می ‌توان بوته‌ ی گوجه ‌فرنگی را در باغ‌ها و بوستان‌ها کاشت تا از گزند زنبورها در امان باشند.
- اگر در محل مورچه ‌ها چند عدد برگ گوجه ‌فرنگی بگذارید، بوی این گیاه مورچه ‌ها را فراری می ‌دهد.
- برای تمیز کردن لکه ی جوهر بر روی لباس، یک تکه پنبه را در آب گوجه فرنگی فرو برده و روی لکه ی جوهر بمالید. سپس آن را بشویید.
- اگر پوست شما کک و مک دارد، هر روز آن را با آب گوجه فرنگی تمیز کنید. کم کم کک و مک ‌ها را از بین می ‌برد.
- برای جلوگیری از مزاحمت حشرات می ‌توانید برگ ‌های گوجه ‌فرنگی را به بند بکشید و آن ‌را در اطاق خود بیاویزید، با این کار حشرات فرار می ‌کنند.
- سالاد کاهو و گوجه ‌فرنگی درمان کننده ی امراض عصبی هستند.
1CD

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




پرورش خیار گلخانه ای
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

پرورش خیار گلخانه ای
اصول و مراحل کاشت، داشت و برداشت خیار گلخانه ای
آشنائی با تاسیسات و جزئیات تولید و ...
1عدد سی دی
خواص خیار
1. دارای ویتامینهایی است که روزانه ما بدن نیازداریم. مانند میتامینهای ب یک ، دو، سه، پنج، شش، اسید فولیک، ویتامین سی، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم و روی 2. اگر بعد از ظهر خسته هستی
بجای اینکه نوشیدنیهای کافیئن دار بنوشی یک خیار بخور.آنها دارای ویتامینهای بی و هیدروکربور هستند که شما را سرحال آورده و چند ساعت نگهمیدارد.
3. اگر آینه حمام بخار میکند آنرا به آینه بمالید تا از بخار کردن جلو گیری کند.
4. اگر حشرات و حیوانات باغچه شما را نابود میکنند یک بشقاب آلومینیومی خیار لایه لایه برش خورده را بگذارید تا همه آنها را فرار دهد.
مواد خیار با آلومینیوم ترکیب شده و بویی را ایجاد میکند که همه حشرات و... را فراری میدهد. ولی انسان آنرا حس نمیکند..
5. اگر روی پوست خود ناهمواری دارید و میخواهیدکه از شر آن قبل از رفتن به استخر خلاص شوید خیار برش خورده را به آن محل ها روی پوست خود بمالید. مواد فتوشیمیایی خیار باعث میشود که کلوژنهای پوست جمع شود و چاله چوله ها از بین بروند. روی چروکها نیز بسیار موثر است.
6. اگر مشروب خورده اید و سردرد و سرگیجه دارید قبل از خواب چند خیار بخورید. عطف به ویتامین ب و شکری که دارد و الکترولیتهای موجود سردرد و سرگیجه را حل میکند.
7. اگر میخواهید بر گرسنگی عصر فائق آئید خیار بخورید.
8. یک ملاقات مهم دارید ولی فرصت واکـس زدن ندارید خیار را بمالید روی کفش آنرا براق نموده در مقابل نفوذ آب نیز مقاوم میشود.
9. اگر روغن ندارید، و لولاها سرو صدا میکنند آنرا به آن بمالید روان شوند.
10. اگر دچار استرس هستید، یک خیار را خرد کرده و در آب جوش بگذارید، مواد شیمیایی آن باعث آرامش شما میشود.
11. بعد از غذا آدامس ندارید و میخواهید به یک ملاقات تجاری بروید، یک برش از خیار را برای سی ثانیه به سقف دهان بفشرید، بوی بد دهان با کشته شدن باکتریهای بد بو از بین میرود.
12. اگر یک روش سبز برای تمیز کردن وسایل استیل میخواهید، با خیار آنها را تمیز کنید.
13. اگر در حال نوشتن اشتباه کردید از آن میتوانید بعنوان پا ک کن (از قسمت بیرونی آن) استفاده کنید

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




کاشت پسته
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

نحوه کاشت، نگهداری و حفاظت از درختان پسته(اصول کامل باغبانی)
آشنائی با آفات و بیماریهای پسته و نحوه پیشگیری و مبارزه و ...
نحوه برداشت محصول، بوجاری و بسته بندی و ...

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




پرورش بلدرچین
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آموزش پرورش بلدرچین
این مجموعه آموزشی در 1 سی دی بصورت تصویری و شامل موارد زیر است:
- جوجه کشی
- تغذیه و نگهداری تخم ها
- نگهداری بلدرچین
- کیفیت تغذیه ای مصرف بلدرچین توسط انسان
- آزمایشات
- کشتار
- بسته بندی
- و ...
در چند دهه گذشته نژاد خاصی از بلدرچین که در آن زمان از معروفیت خاصی برخوردار نبود، به نام بلدرچین ژاپنی (coturnix coturnix japonica) بعنوان یک راه چاره جهت تخفیف شدت کمبود پروتئین، بویژه در کشورهای در حال توسعه، معرفی گردید که با توجه به ویژگیهای منحصر به فرد خود توانست خیلی زود چه در بخش تولید و چه در بحث مصرف به جایگاهی مهم دست یابد به گونه ای که هم اکنون پرورش بلدرچین بعنوان صنعتی سود آور و پر بازده در سراسر جهان شناخته شده است
گوشت و تخم بلدرچین به لحاظ ارزش غذایی و درمانی، بسیار مورد توجه است. تخم بلدرچین در مقایسه با تخم مرغ، به مراتب ارزش غذایی بالاتری دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش آبیاری قطره ای
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

فیلم آموزشی درباره تاسیسات آبیاری قطره ای و بارانی و روش احداث مزارع با آبیاری قطره ای و بارانی
آبیاری بارانی : روش آبیاری بارانی (Sprinkler irrigation) که آب به زمین پاشیده می شود برای بسیاری از گیاهان و در تمام وضعیت خاک از نظر بافت، پستی و شیب قابل استفاده است. مقدار آب مصرفی در این روش قابل کنترل و اندازه گیری است و تلفات آب در آن پائین است.
انواع سیستم های آبیاری بارانی:
1- آبیاری بارانی نیمه متحرک (نیمه ثابت)
2- آبیاری بارانی با سیتم ثابت
3- آبیاری بارانی با سیستم آبفشان خطی
4- آبیاری بارانی باسیستم قرقره ای (تک گان)
5- آبیاری بارانی باسیستم دوار مرکزی (Center pivot)
6- آبیاری بارانی باسیستم خطی (linear)

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




پرورش بوقلمون
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آموزش پرورش بوقلمون گوشتی
نخستین بار بوقلمون در مکزیک توسط جهانگردان اروپایی مشاهده شد. آن ها این پرنده را با خود به اروپا بردند. پس از آن در ایتالیا، فرانسه و انگلستان بوقلمون پرورش داده شد. با کشف آمریکا مهاجران به خوبی با این پرنده و مزه آن آشنایی داشتند بنابراین به سرعت پرورش و مصرف بوقلمون در آمریکا گسترش یافت به طوری که هم اکنون ایالات متحده و اتحادیه اروپا به ترتیب اولین و دومین تولیدکننده و نیز مصرف کننده گوشت بوقلمون در دنیا هستند.
این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:
اهمیت گوشت بوقلمون
اصول جایگاه پرورش
تأسیسات و تجهیزات مورد نیاز در واحد
مهمترین فاکتورهای محیطی موثر در پرورش
بیماری ها
آماده سازی سالن و شرایط جوجه ریزی
اصول تغذیه و نگهداری، مدیریت و ...

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش پروش قارچ صدفی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

کاملترین مجموعه پروش قارچ صدفی در منزل و درآمد زایی بسیار بالا با سرمایه ای اندک
این مجموعه شامل 3 سی دی میباشد و طرز استفاده تهیه درست کردن کمپوست تا برداشت محصول به شما به طور کامل و دقیق آموزش میدهد
مجموعه شامل موارد زیر است:
- شناسایی قارچ های خوراکی و سمی
- پرورش قارچ صدفی
- تهیه اسپان
- تهیه بستر
- تأسیسات
- کنترل دما، رطوبت و تهویه
- برداشت محصول
- بسته بندی
- تبدیل و نگهداری
به همراه معرفی و بررسی انواع غذاهایی که با قارچ تهیه می شود
در این مجموعه سعی شده است تا مراحل مختلف پرورش و تولید به شکلی کامل و آسان گنجانده شود تا بیننده بتواند پس از مشاهده به راحتی اقدام به تولید و پرورش قارچ نماید.

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




گلخانه های دنیا
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

فیلم آموزشی گلخانه های دنیا
گلخانه های دنیا
در 1 سی دی
قایلبت پخش در کلیه دستگاههای خانگی

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




رازهاي فتوشاپ
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آشنایی با ابزار کلون فتوشاپ و افکت رایگان عکس
آموزش موج روی آب
آموزش بگ گراند ساده و درخشان با دایره در فتوشاپ
رازهای رایگان فتوشاپ>>> ایجاد یک عکس قدیمی از عکسی جدید
texture رایگان
آموزش رایگان فوتوشاپ>>> آموزش برای تازه طراحان>>> ترکیب زیبایی از منحنی های رترو
آموزش رایگان رازهای فتوشاپ>>> نحوه ساخت بک گراند شش وجهی (درخشان)
آموزش رایگان فتوشاپ>>> تبدیل یک عکس به مجموعه ای از عکسها (پولاروئید)
رازهای رایگان فتوشاپ>>> ادیت و ویرایش عکس (1)
رازهای رایگان فتوشاپ--- طرز ایجاد خطوط اسکن در فتوشاپ
الوعده وفا---آموزش تایپوگرافی مثل آب خوردن
رازهای رایگان فتوشاپ --- میانبرهای فتوشاپ (1) رازهای رایگان فتوشاپ---ساختن آیکون شیشه ای سه بعدی
ساخت بک گراند به سبک Retro Futuristic
ساخت نوشته سه بعدی در فتوشاپ
فارسی نویسی در فتوشاپ
آموزش رایگان فتوشاپ>>> طراحی یک audio player interface در فتوشاپ
رازهای مجانی فتوشاپ>>> ساخت متن حبابی
رازهای فتوشاپ>>> ساخت بک گراند چوبی
رازهای مجانی فتوشاپ>>> ساختن استریو!!(1)
رازهای مجانی فتوشاپ>>> ساخت دیوار سنگی(2)
رازهای مجانی فتوشاپ>>> الوعده وفا!!
رازهای مجانی فتوشاپ>>> انفجاری از گل در فتوشاپ

رازهای مجانی فتوشاپ>>> آتش بازی فتوشاپ!!!
رازهای مجانی فتوشاپ>>> نوشته زیر آب
و غيره..

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




نرم افزار آموزش ساخت موزیک
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


فعال کردن میکروفن و ضبط صدا

حذف صدای خواننده و بازسازی آهنگ

آموزش تقلید صدای دختر بچه تا پیرمرد

ادغام آهنگهای مختلف وساخت آلبوم جدید

ویرایش صدا , حذف نویز , پارازیت , اکو و ….

نحوه تبدیل فرمتهای صوتی به یکدیگر

معرفی شیارهای صوتی و تکنیکهای ضبط صدا

آموزش جند نرم افزار میکس و ساخت آهنگ

نحوه استفاده از ریتم های موسیقی آماده

روش ساده جدا کردن آهنگ از فیلم و…

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش شعبده بازی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

این مجموعه بی نظیر آموزشی شامل ساعت ها فیلم آموزش شعبده بازی و تردستی ها ی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده توسط بهترین اساتید شعبده بازی دنیا می باشد .

چندین شعبده بازی با وسایل کاملا معمولی از قبیل:

1- غلبه بر نیروی جاذبه

2-شناور شدن در هوا

3 -بازی با سکه ( غیب کردی ، ظاهر کردن ، رد کردن از میز و ..... )

4-شناور نگاه داشتن اسکناس در هوا بدون تماس یا آن

5-غیب کردن لیوان و رد کردن از میز

6-چاپ کارت ویزیت در دست بر روی کارت سفید دو طرفه

7- بیرون آوردن حلقه از داخل نخ دو سر بسته

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آتلیه عکاسی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

تاریخچه عکاسی
شرح انواع دوربین ها
آشنایی کامل با جزئیات دوربین 135 میلیمتری
روش جازدن فیلم
لنز و عوامل تشکیل دهنده عکس
تعریف فلاش و کار با آن
چگونگی عکاسی در شب

آموزش راه اندازی آتلیه : (به زبان اصلی)

این مجموعه آموزش برای افرادی مفید است که قصد تاسیس یک آتلیه عکاسی و یا به زبان ساده تر یک عکاسی را دارند ، و یا می خواهند نحوه عکاسی استاندارد و اصولی را بیاموزند
دو تن از برترین عکاسان جهان آقایان Scott Kelby و Andy Greenwell تدریس این مجموعه آموزش را بر عهده دارند ، بنابراین این مجموعه آموزش حتی می تواند برای عکاسان حرفه ای نیز نکاتی در بر داشته باشد
این مجموعه آموزش مالتی مدیا محصول موسسه آموزشی Kelby Training است که به مدت زمان 1 ساعت و 30 دقیقه و بر روی 1 حلقه CD ارائه می گردد.


در ادامه با برخی از سرفصل های این مجموعه آموزش ارزشمند ساخت آتلیه ( استدیو عکاسی) آشنا می شویم :
درس اول : آموزش نصب تجهیزات مورد نیاز برای پرده های پس زمینه ، همچنین در روند نصب مدرسان مجموعه به شما مارک های معتبر این تجهیزات و قیمت آن ها را می آموزند
درس دوم : آموزش قسمت های مختلف یک فلاش ( در این آموزش منظور از فلاش ، فلاش دوربین نیست بلکه به وسایل نورپردازی فلاش گفته می شود ) ، بهترین مارک های آن ، قیمت فلاش و منبع تغذیه آن
درس سوم : آشنایی با کاربرد و طریقه استفاده از Chimera ( وسیله ای که بر روی فلاش قرار می گیرد و نور را پخش و ملایم تر می کند ) قسمت های مختلف آن ، مارک های معتبر آن و قیمت آن ها . همچنین آشنایی با قیمت و بهترین منابع تغذیه برای فلاش ها ( وسایل نور پردازی )
درس چهارم : آموزش کارکردن با دستگاه های جانبی Chimera همچون کنترلی که بر روی دوربین قرار می گیرد و در لحظه عکاسی می توانید از طریق آن فرمان تقویت نور را به فلاش ( وسیله نورپردازی) و Chimera صادر کنید . همچنین آشنایی با قیمت آن ها
درس پنجم : آموزش طریقه صحیح نور پردازی به مدل عکاسی ، همچنین آشنایی با دوربین مورد استفاده مدرسان ، آشنایی با قیمت آن و آموختن چگونگی تنظیم آن
درس ششم : آموزش کارکردن با دستگاه سنجش نور ( Light Meter ) برای اندازه گیری دقیق نور مورد نظر و تنظیم آن ، در نهایت گرفتن اولین عکس از مدل
درس هفتم : آموزش چندین نکته برای عکاسی بهتر از مدل :
یک : قرار دادن دوربین در مد دستی ( Manual ) و آشنایی با مزایای آن
دو : فوکوس کردن بر روی چشم های پرتره و آموزش اینکه کدام قسمت مدل را دقیقا در وسط عکس داشته باشیم
سه : عکاسی به صورت Portrait و نه Landscape ( افقی و نه عمودی )
درس هشتم : آشنایی و آموختن کارکردن با وسیله ای به نام بازتاب دهنده ( Reflector ) که معمولا به عنوان منبع دوم نور به کار می رود و وظیفه آن بازتاب نور به موضع دلخواه مدل عکاسی می باشد .
درس نهم : آموزش استفاده از دو منبع نور ( نصب شده بر روی بوم ) و یک Reflector برای نورپردازی بهتر مدل عکاسی ، استفاده از چندین منبع نور معمولا در مواقعی استفاده می شود که در پی تفکیک بهتر مدل از پس زمینه و همچنین مشخص سازی قسمت های مختلف پرتره هستیم و یکی دیگر از کاربردهای آن تهیه عکس های رسمی با رنگ های تیره در لباس و پس زمینه است
درس دهم : آموزش استفاده از پنکه ( فن ) برای عکاسی از مدل ها به زیباترین شکل ممکن
درس یازدهم : آموزش برخی دیگر از تکنیک های بسیار کاربردی عکاسی
درس دوازدهم : آموزش کار با وسایل بالانس رنگ سفید ، هر چند که می توان بالانس رنگ سفید را در نرم افزار های Lightroom و Photoshop انجام داد ، اما بهتر است که در زمان عکاسی آن ها را اصلاح کرد
درس سیزدهم : آموزش کارکردن با وسایل متمرکز کننده نور و آشنایی با برخی از اعمال ویژه عکاسی ورزشی
درس چهاردهم : در این درس مدرس مجموعه به آموزش دقیق نحوه کار با ابزارهای عکاسی که در درس ها دیده اید می پردازد.

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش گل سازی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آموزش گل سازی


انواع گل های زیبا


گلهایی همچون: یاس وحشی ، مگنولیا ، رز ، ارکیده ، عروس ، نیلوفر ، آفتابگردان ، ژرویرا ، نرگس ، شکوفه ها و ....

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 

 





آموزش خیاطی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آموزش الگوهای دوخت و پروژه‌ای دوخت در لباسهای مردانه و زنانه و کودکان شامل انواع یقه ها ، آستین ها ، دامن و ...

فیلم‌های آموزشی

نوع محتوا: آموزشی

نوع محصول: تصویری

زبان: فارسی

ارسال به روی: 3cd

قابلیت پخش به روی: کامپیوتر

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 

 




آموزش آشپزی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

بیش از 400 نوع غذای ایرانی و خارجی شامل :غذاهای گوشتی، انواع خورش ها، غذاهای رژیمی، غذاهای گیاهی، ماکارونی ها، غذاهای ساده، ساندویچ و پیتزا، غدای مرغ و پرنده، غذاهای دریایی، غذاهای کودکان و سوپ و سالاد

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش نماکاری روی کوزه
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آنچه در این مجموعه خواهید دید:

- ساخت نما ترک ریز

- ساخت نما ترک درشت

- ساخت نما شطرنجی در دو نوع

- ساخت دکوپاژ

- ساخت نما جواهر

- رنگ آمیزی نما ترک

- ساخت نما فانتزی

- ساخت نما برجسته

- و ...

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش گيتارپاپ
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

شناخت قسمتهاي مختلف ساز،تئوري موسيقي ،نحوه گرفتن ساز،تمرينات
دست چپ و راست،شناخت نت ها روي ساز،ارتباط نت هاي خطوط حامل با ساز،نحوه
نواختن يك آكورد و ريتم،نواختن يك آرپژ ساده،هماهنگي دست چپ و راست،هارموني
و هماهنگي ريتم و آكورد،نواختن يك آهنگ ساده،آشنايي با گيتار به سبك هاي پاپ،
كلاسيك و فلامينكو.

مقدمات،تدريس كوك گيتار،نحوه نواختن با مضراب،معرفي آكوردهاي
سر دسته،آشنايي با آكورد لامينور سر دسته،ر مينور سر دسته،دو ماژور سر دسته،
مي ماژور سر دسته،لا ماژور سر دسته،ر ماژور سر دسته،مي مينور سر دسته،نحوه
نواختن ريتم راك از نماي جلو و زاويه دار،نواختن قطعه اي كوتاه در مورد تمرين تلفيقي
آكوردهاي سردسته و ريتم راك،معرفي آكوردهاي باره،نحوه نواختن آكوردهاي لامينور
باره،آكورد ر مينور باره،سل ماژور باره،دو ماژور باره،فا ماژور باره،لا ماژور باره،
فا ماژور ديز باره.

 

آشنايي با راستگوادو تك ضرب و راستگوادو 4 تايي،هماهنگي ريتم و
آكورد از نماي زاويه دار 1و2،نحوه نواختن ريتم 8و6 سنگين،نحوه نواختن ريتم 8و6 شاد،
معرفي و آشنايي با ريتم 4/4،آشنايي با آرپژ دوبل،نواختن زينت ها،معرفي و آشنايي
با لگاتوي چكشي و لگاتوي كششي.
سي دي چهارم : قطعاتي براي همنوازي:
1.همنوازي قطعه كلاسيك اوتمار ليبرت 1 2.همنوازي قطعه كلاسيك اوتمار ليبرت 2
3.همنوازي قطعه پر پرواز 4.همنوازي قطعه اسپانيش Gipsy King
5.همنوازي قطعه ايراني 1 6.همنوازي قطعه ايراني 2
7.همنوازي قطعه اسپانيش دسپرادو
تيتراژ : قطعه همنوازي شده از هنرمند سبك راك ريتچي بلك مور به شيوه Old Movie

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش نرم افزاری طراحی و چیدمان سفره عقد
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


معرفی وسایل مورد نیاز

دیزاین و تزئین فندق

دیزاین و تزئین بادام

دیزاین و تزئین نبات

دیزاین ظروف

دیزاین مواد اصلی

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




نرم افزار آموزشی عروسک سازی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


عروسک های رو یخچالی

ساخت حیوانات : سگ، گربه، خوک، لاک پشت

ساخت پینوکیو

ساخت عروسک به شکل مرد وزن و عروسک های پادراز

و...

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش تصویری گیتار کلاسیک
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

مجموعه اي شامل 50 فايل تصويري كوتاه و بلند از آموزش گيتار

در اين مجموعه سبك هاي مختلفي از آموزش گيتار به نمايش در مي آيد

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




آموزش رديف آوازي موسيقي سنتي ايراني
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

آموزش رديف آوازي موسيقي سنتي ايراني - استاد محمود كريمي

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه
استاد محمود کریمی (۱۳۰۶- ۱۳۶۳) در موسیقی ایران شخصیت بی نظیر و استثنایی است. او سالها به تدریس ردیف آوازی موسیقی ایران پرداخت و هنوز هم ردیف آوازیش، بهترین ردیف برای آموزش آواز و مرجع خوانندگان است. جایگاه محمود کریمی از این نظریگانه است که شاید در موسیقی ایرانی برای اولین بار بوده، کسی که خواننده حرفه ای نیست ( محمود کریمی کنسرت رسمی نداشته ) و اینگونه مورد تایید و همچنين حتی به عنوان مرجع موسیقیدانان، مورد توجه قرار مي گیرد...

ردیف شور استاد کریمی


ردیف آوازی محمود کریمی بهترین ردیف برای آموزش آواز می باشد.

مجموعه آموزشی حاوی آواز ها و دستگاه ها و گوشه ها با صدای خود محمود کریمی از سال 1365پخش شد که در ۶ عدد کاست و به مبلغ گزافي به فروش می رسید.

و هم اكنون ، برای اولین بار سی دی کامل آموزش ردیف های آوازی استاد

مجموعه کامل شامل :

آموزش هاي كامل

*دستگاه شور*

*آواز ابوعطا*

*آواز بیات ترک*

*آواز دشتی*

*آواز افشاری*

*دستگاه همایون*

*آواز بیات اصفهان*

*دستگاه سه گاه*

*دستگاه چهار گاه*

*دستگاه ماهور*

*دستگاه راست پنجگاه*

*دستگاه نوا*

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.

 




Finale2009 نرم افزار قدرتمند نت نويسي
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


امكانات :
1 - ویرایشگر حرفه ای صدا
2 - مناسب برای حرفه ای ها ، دانشجویان ، دانش آموزان ، موزیسینها ، تنظیم کنندگان و آماتورها
3 - سریع و پر قدرت
4 - مناسب برای آموزش غیر حرفه ای ها
5 - قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمتهای صدا
6 - ساخت حرفه ای موسیقی با انواع سازها
7 - ........


قوی ترین نرم افزار نت نویسی دنیا که می‌توان علاوه بر نت نویسی دستی ، از فایل های MIDI و نت های اسکن شده نیز به عنوان ورودی استفاده کرد و آنها را به نت قابل اجرا با کامپیوتر تبدیل کرد .

Finale انتخاب اول اساتید موسیقی برای آموزش موسیقی به هنرجویان است . آموزش مباحث تئوری و عملی و از همه شاخص تر آموزش آهنگسازی .

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر  کلیک کن.